Thursday, February 23, 2017

Kenapa tidak perlu beli kereta?

Kita seringkali diberi pilihan samada perlu kereta jenama A atau jenama B. Perbandingan demi perbandingan dilakukan, namun ada perkara yang kita terlepas pandang.

Kenapa kita perlu membeli kereta yang mana pinjaman hampir RM60ribu ke RM70ribu selama tujuh hingga sembilan tahun. Ya kenapa? Tahukan anda setiap tahun susut nilai sebuah kereta hampir 15% daripada harga semasa.

Dan kerana itulah kita sering mendengar jual kereta tiada harga, itupun setelah habis bayar. Jika masih dalam pinjaman kita pula harus tambah.

Selama tujuh hingga sembilan tahun, kita menanggung bayaran bulanan, penyelenggaraan dan kos parking (jika tinggal di kawasan bandar). Adakah berbaloi?

Klezcar sebuah syarikat kereta sewa memberi perkhidmatan kereta sewa seluruh negara. Kami mengurangkan beban anda, tiada ansuran bulanan, tiada kos penyelenggaran dan lain-lain lagi dengan harga optimum.



Anda perlu bijak, guna bila perlu sahaja dan ia amat menjimatkan kos. Sebulan ansuran RM500 x 84bulan + 600setahun kos penyelenggaraan x 7tahun. Berapa anda jimat dan penjimatan itu lebih berbaloi anda beli hartanah.

Jadi fikir-fikirkan.... Ingat Klezcar, anywhere, anytime.

Cepat telefon Kereta sewa Putrajaya 019-788 3030.


No comments:

Post a Comment